ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ
Στο…συκοφαντικό πρωτοσέλιδο που βλέπετε πάνω δεν γράφονται ακριβώς τα καλύτερα για τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Ανδρέα Δρυμιώτη της “Σίγκιουλαρ” των εκλογών.
Γεγονός αδιαμφισβήτητο και αντικειμενικό είναι ότι ο εν λογω Ανδρέας Δρυμιώτης είναι και εξπέρ ερευνητής,αλλά και αρθρογράφος μόνιμος στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Κατά την υποκειμενική μας άποψη ο κ.Δρυμιώτης είναι ο καλύτερος και συνεπέστερος δικηγόρος του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Οποιος έχει εμφανιστεί σοβαρά ενοχλητικός για την άσπιλη και άμωμη εξουσία του Κυριάκου έχει λάβει την απάντηση όχι απλώς απο απλά άρθρα γνώμης,αλλά και απο …επίπονες έρευνες που κάνει μόνος του ο εξπέρ Ανδρέας Δρυμιώτης.Ολόκληρο το μέγα σε έκταση πόρισμα του ΕΟΑΔΑΣΑΜ(επιτροπή σιδηροδρόμων τέλος πάντων…) κάθισε και διάβασε για να τσακίσει την “μάνα των Τεμπών” Μαρία Καρυστιανού,δημοσιογράφους,ερευνητές,γονείς και κηδεμόνες και εν τέλει την ίδια την Ευρωπαϊκή εισαγγελία που υποστηρίζουν πως τάχα δεν έγιναν όλα απολύτως φυσιολογικά και δικαιολογημένα σην τραγωδία των Τεμπών και πως τάχα εκεί έγιναν εγκλήματα που έφταναν μέχρι να αναμείξουν την …μεταγενέστερη καταιγίδα “Ντάνιελ” με την τραγωδία για να δικαιολογήσουν ποσά και βλάβες!
Γράφει μεταξύ άλλων για την τραγωδία τον Μάρτιο του 2025:
“…Θα ολοκληρώσω το θέμα της φωτιάς με άλλο ένα απόσπασμα από το Πόρισμα:
«446. 29 από τα 57 θύματα αναφέρονται ως “καμένα” στις επίσημες μεταθανάτιες εκθέσεις. Από αυτά τα 29 (+1 για συνολικά 30 αν συμπεριλάβουμε τον 57ο αγνοούμενο) θύματα, υπάρχουν αρκετά στοιχεία που υποστηρίζουν τη διαπίστωση ότι 5 άτομα είχαν επιζήσει από τις αρχικές κρούσεις αλλά δεν μπόρεσαν να διαφύγουν ενώ η φωτιά εξαπλώθηκε προς την παγιδευμένη θέση τους. Επιπλέον, υπάρχουν ενδείξεις που υποστηρίζουν την υπόθεση ότι άλλα 2 (πιθανώς 4) θύματα θα μπορούσαν να ήταν ζωντανά ταυτόχρονα και στη συνέχεια να χάσουν τη ζωή τους στη φωτιά».
Αν φύγει από τη μέση το θέμα του εύφλεκτου υλικού (λόγω ποσότητας και προέλευσης) ακυρώνεται και η συζήτηση για το «μπάζωμα». Εξάλλου το μπάζωμα έγινε μόνο από τη μία πλευρά των σιδηροδρομικών γραμμών, κοντά στα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας, προκειμένου να αναζητηθούν νεκροί ή τραυματίες κάτω από τα βαγόνια. Η επιχωμάτωση έγινε σε έναν πολύ περιορισμένο χώρο για να μπορέσουν οι γερανοί να σηκώσουν τα βαγόνια των 100 τόνων. Ολος ο υπόλοιπος χώρος έμεινε «παρθένος» προκειμένου να αναζητηθούν πειστήρια στα συντρίμμια τα οποία μετά τη σύγκρουση σκόρπισαν παντού.