ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ
Διαβάζουμε στην πρόταση του ΠΑΣΟΚ με την οποία ζητεί να δικαστούν για τα κακουργήματα στα Τέμπη οι επτά(7) υπουργοί-υφυπουργοί(Καραμανλής του Αχιλλέα,Σπίρτζης κ.α.) και δεκάδες στελέχη υπουργείων ,του ΟΣΕ -ΕΡΓΟΣΕ κλπ
“…Μετά τη λήψη της από 2.4.2025 απολογίας της Αικατερίνης Δεμερτζή του Σταματίου, η οποία κατά τον κρίσιμο χρόνο έφερε την ιδιότητα της Προϊσταμένης της Διεύθυνσης Σιδηροδρομικών Μεταφορών (Δ33) της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών, η οποία υπάγεται στην Γενική Γραμματεία Μεταφορών του ανωτέρω Υπουργείου, καθώς και της από 4.4.2025 απολογίας του Γεώργιου Πατσιαβού του Αντωνίου, ο οποίος κατά τον κρίσιμο χρόνο έφερε την ιδιότητα του Αναπληρωτή Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών, η οποία υπάγεται στην Γενική Γραμματεία Μεταφορών του ανωτέρω Υπουργείου, καθώς μετά τις απολογίες τους και τα όσα επικαλέστηκαν οι ως άνω σε αυτές, προέκυψαν κρίσιμα αποδεικτικά στοιχεία, που καθιστούν απαραίτητη την περαιτέρω ποινική διερεύνηση και αξιολόγηση ενδεχόμενων ευθυνών μελών της Κυβέρνησης, η οποία κατά το Σύνταγμα ανήκει στην Βουλή…”
Αυτό σημαίνει ότι χρειάστηκαν στον εφέτη ανακριτή Μπακαϊμη της Λάρισας 762 ημέρες μετά την μεγαλύτερη τραγωδία στα σιδηροδρομικά χρονικά της Ελλάδας για να λάβει ΚΡΙΣΙΜΕΣ “διασταυρωτικές”απολογίες ,οι οποίες λένε αυτά που έλεγαν 762 ώρες,αν όχι λεπτά ειδικοί και οικογένειες θυμάτων στην τρομερή αυτή τραγωδία.
Θεωρούμε δεδομένο ότι το ΠΑΣΟΚ ισχυρίζεται στην πρότασή του ότι εξαιτίας αυτών των δυο καταθέσεων-απολογιών αναγκάστηκε ο ανακριτής να στείλει τη δικογραφία στη Βουλή,διότι δεν βρήκε κανένα άλλο στοιχείο πέραν αυτών,το οποίο να επέβαλε να σταλεί στη Βουλή η δικογραφία και έτσι να ανοίξει ο δρόμος αναζήτησης ευθυνών εκεί που από την ΠΡΩΤΗ στιγμή είχαν καταγγελθεί:στην πολιτική σκηνή.
Σήμερα δείτε τα ΜΜΕ πως έχουν “θάψει” τις εξελίξεις της τραγωδίας των Τεμπών και θα αντιληφθείτε την πλήρη συγκάλυψη που θα έρθει στο μακρινό μέλλον…
Μια εφημερίδα(ΕΦΣΥΝ,φωτογραφία κάτω)θέτει το ζήτημα των ευθυνών του Πρωθυπουργού μέσω προτάσεων των κομμάτων της Αντιπολίτευσης.Η ΕΡΤ δια στόματος βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας (Λαζαρίδης) έλεγε το πρωί σήμερα ότι ο εφέτης ανακριτής κατέληξε με τις έρευνές του στα πολιτικά πρόσωπα και έστειλε τη δικογραφία στη Βουλή.
Αλλη μια εφημερίδα (ΝΕΑ) γράφει ότι ο εφέτης ανακριτής έστειλε 70 χιλιάδες σελίδες δικογραφία στη Βουλή και αναρωτιέται πως πρόλαβε το ΠΑΣΟΚ να βρει ευθύνες των υπουργών τόσο γρήγορα σε τόσες χιλιάδες σελίδες…
Αν δεν υπήρχαν οι καταθέσεις της κυρίας Δεμερτζή και του κ.Πατσιαβού,δηλαδή οι λίγες γραμμές που εκείνοι κατέθεσαν,ΔΕΝ θα έστελνε ούτε ΜΙΑ σελίδα στη Βουλή ο ανακριτής και θα πάλευε για καιρό ακόμα με τις 70 χιλιάδες σελίδες….
“Μα ήταν ένας άνθρωπος και δεν μπορούσε να διεκπεραιώσει σε κανονικό χρόνο μια τόσο μεγάλη και πολύπλοκη δικογραφία” είναι η δικαιολογία ορισμένων.
Ουαί!
Αν δεν μπορούσε ο ανακριτής σε κανονικό χρόνο(αυτόν που υποσχέθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης το 2019 βεβαιώνοντας ότι θα φτιάξει σε 100 ημέρες κανονικό κράτος)να ολοκληρώσει την ανάκριση θα έπρεπε να ζητήσει ΑΜΕΣΑ βοήθεια και να σπάσουν σε τμήματα οι έρευνες.
Οταν πέρασαν δυο μήνες ερευνών και φαινόταν και γραφόταν ότι η ανάκριση θα καθυστερήσει με διάφορες δικαιολογίες θα έπρεπε ο υπουργός Δικαιοσύνης,η ηγεσία του Αρείου Πάγου και εν τέλει ο Πρωθυπουργός η κάθε άλλος αρμόδιος,μηδέ Κομμάτων εξαιρουμένων να καταθέσουν αιτήσεις για ορισμό από τις αρμόδιες Ολομέλειες περισσότερων ανακριτών,εισαγγελέων και όποιων άλλων ήταν απαραίτητοι…
Ηξεραν καλά τα πάντα λίγες ωρες μετά την τραγωδία.Ιδού η απόδειξη:
Ο ίδιος ο Πρωθυπουργός κατά τρόπο πρωτοφανή στα χρονικά έξη(6)ημέρες,δηλαδή περόπου 150 ώρες μετά την τραγωδία με έγγραφό του (πάνω) προς τον τότε Εισαγγελέα Αρείου Πάγου Ισ.Ντογιάκο ζητεί να γίνουν τα πάντα για γρήγορη ανάκριση και “να ανατεθούν οι έρευνες στο υψηλότερο δυνατό ανακριτικό επίπεδο”.Ξεκάθαρα γράφει ότι θα έπρεπε να οριστούν και 10 και 20 ανακριτές για ταχύτερη και βαθύτερη έρευνα.
Αυτοί που δεν τα έπραξαν αυτά,δηλαδή να ολοκληρώσουν τις έρευνες που κρατούν ήδη 2,5 χρόνια(δηλαδή Δικαιοσύνη και Πολιτική) ήταν αυτοί που κατάφεραν σε 2-3 ώρες μετά την τρομερή τραγωδία να διορίσουν την…Τροχαία Λάρισας αρμόδια για σιδηροδρομικό δυστύχημα,κάτι που δεν έχει γίνει σε καμία μπανανία του Κόσμου!
Ιδού ένα απο τα ντοκουμέντα:
Ηταν αυτοί που κατάφεραν να διορίσουν πραγματογνώμονες δυο υπαλλήλους της Περιφέρειας Θεσσαλίας,η οποία είναι ελεγχόμενη και όχι ελέγχουσα υπηρεσία.Αυτοί οι υπάλληλοι θα έκαναν πόρισμα εναντίον …Προϊσταμένων τους,του Περιφερειάρχη τους κλπ.
Αυτά όλα όμως έγιναν στη συνέχεια με την απόλυτη έγκριση του Πρωθυπουργού που ήξερε ότι χρειάζεται ταχύτητα,το έγραψε σε έγγραφο και στη συνέχεια το ΠΑΡΑΒΙΑΣΕ ωμά και καθαρά και αν δεν υπήρχαν η κ.Δεμερτζή και ο κ.Πατσιαβός βουλή και εδώλια γιοκ…
Και αυτό δεν έχει γίνει σε καμία μπανανία του κόσμου…Ούτε στη δική μας έγινε εν τέλει και η μέθοδος συγκάλυψης περιλαμβάνει πολλά πορίσματα διαφόρων,ώστε να μην βγαίνει άκρη στις δίκε ςπου θα γίνουν πολλά-πολλά χρόνια αργότερα από την τραγωδία και τα κουράγια θα έχουν καταβυθιστεί…
Τώρα ξέσπασε,λέει,καυγάς μεταξύ κυβέρνησης και ΠΑΣΟΚ-Αντιπολίτευσης για το πόρισμα πρόταση του ΠΑΣΟΚ,μετά το πόρισμα του “κ.Σκαρώνεις” ,όπως τον έγραψε η ΕΡΤ,και η κυβέρνηση ,η ταχύτατη…χελώνα δηλαδή,λέει ότι το πόρισμα ΠΑΣΟΚ είναι προϊόν συνωμοσιολογίας κλπ.
“Ερώτημα” ρητορικά …διευκρινιστικό της …άτεγκτης και “προς πάσα κατεύθυνση έρευνας” της Δικαιοσύνης:
Αν δεν επιβίωναν(ευτυχώς ζουν) η κ.Δεμερτζή και ο κ.Πατσιαβός 762 ημέρες μετά την τραγωδία και ,άρα,δεν θα πήγαιναν να απολογηθούν δεν θα υπήρχε καμία δίωξη διότι απλά δεν θα πήγαινε η δικογραφία στη Βουλή.
Ακόμα χειρότερα: Αν η κυρία Δεμερτζή και ο κ.Πατσιαβός είχαν φύγει στο εξωτερικό και δεν τους έβρισκαν (σαν π.χ. τον Καραβέλα της ΖΗΜΕΝΣ…) να τους πάρουν κατάθεση-απολογία δεν θα υπήρχε κατά τον ανακριτή της Λάρισας θέμα Βουλής και εδωλίου για τους πολιτικούς;
Ερώτημα μη ρητορικό: υπάρχει κάποια άλλη μπανανία στον κόσμο,η οποία χρειάστηκε 762 ημέρες για να επιβεβαιώσει το λεγόμενο από την ΠΡΩΤΗ ημέρα μετά την τραγωδία;Το λεγόμενο ήταν ότι οι αρμόδιοι υπουργοί είχαν την ποινική ευθύνη για την μη υλοποίηση της σύμβασης 717.Οι ίδιοι είχαν πει ότι η υλοποίηση των έργων που υπεγράφησαν με τη σύμβαση αυτή θα μας δώσει ασφάλεια στο σιδηρόδρομο.
Και ενώ είχαν διατυπωθεί με δεκάδες ερωτήσεις στη Βουλή τουλάχιστον δύο συγκεκριμένων προσώπων,εκ των οποίων ο ένας ήταν πρώην Υπουργός και υπεύθυνος ερευνών της Νέας Δημοκρατίας(Νίκος Νικολόπουλος)και ο άλλος αρχιμηχανικός του ΟΣΕ και στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας(Ε,Παναγιώτου) ευθείες καταγγελίες για τρομακτικό κίνδυνο δυστυχημάτων επειδή η σύμβαση αυτή δεν υλοποιήθηκε ο αρμόδιος Υπουργός Καραμανλής λίγες ημέρες προ της τραγωδίας ευθέως είπε στη Βουλή:
“Ντροπή σε όποιον υποστηρίζει ότι τα τρένα μας δεν έχουν ασφάλεια,ενώ είναι απολύτως ασφαλή…”
Εγραφαν συγκεκριμένα μεταξύ πλείστων άλλων σε δεκάδες ερωτήσεις δεκάδων σελίδων και τα εξής…κακουργηματικά
“…Στο υπ αριθμ 2659/199 έγγραφο που παρέλαβε ο Υπουργός Μεταφορών την ημέρα του Αγίου Αντωνίου του 2017 αναφέρονταν μεταξύ άλλων για τον ελληνικό σιδηρόδρομο:
“…Η κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου είναι τραγική.Οι διάσπαρτες εργολαβίες που δεν τελειώνουν ποτέ έχουν μετατρέψει το σιδηροδρομικό δίκτυο σε ένα απέραντο εργοτάξιο και ακόμα και τα συστήματα σηματοδότησης ,τηλεδιοίκησης και τηλεπικοινωνιών που λειτουργούσαν επι χρόνια επιτυχώς έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας και τα τρένα κυκλοφορούν στα “τυφλά” με ανταλλαγή τηλεγραφημάτων,όπως στην εποχή του Τρικούπη.
Εργολαβίες ανάταξης των συστημάτων είναι σε εξέλιξη,αλλά κι αυτές δεν τελειώνουν παρότι έχουν παρέλθει προ πολλού οι ημερομηνίες που έπρεπε να περατωθούν.Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της συμβασης 717/2014 για “Ανάταξη και Αναβάθμιση του συτήματος τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης και αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του Αξονα Αθηνών-Θεσσαλονίκης-Προμαχώνα,η οποία υπεγράφη στις 26/9/2014 και έπρεπε να περατωθεί στις 26/9/2016,αλλά ακόμα συνεχίζεται η κατασκευή της…”
Στην πρόταση του ΠΑΣΟΚ η παραπομπή στηρίζεται ακριβώς στις παραλείψεις αυτές.
Η τεράστια όμως διαφορά είναι ότι οι καταγγελίες αυτές που έγιναν με τον πιο επίσημο τρόπο,ώστε να λάβουν γνωση πολιτικοί και στελέχη του ΟΣΕ έγιναν πολύ καιρό πριν την τραγωδία και άρα όλοι έπρεπε να πράξουν το καθήκον τους και να προληφθεί η τραγωδία.
Αναφέρεται μεταξύ άλλων στην πρόταση παραπομπής που κατέθεσε το ΠΑΣΟΚ:
“…Κατά κυριολεξία, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών επέτρεψε εν γνώσει της την συνέχιση της λειτουργίας μίας προδήλως ανασφαλούς και επικίνδυνης για το κοινό σιδηροδρομικής γραμμής, αν και όφειλε να εμποδίσει και να αποτρέψει αυτόν τον κίνδυνο, που τελικώς οδήγησε κατά τραγικό τρόπο στο εν πολλοίς προαναγγελθέν αποτέλεσμα της απώλειας 57 συνανθρώπων μας.
Γ3. Κατά την ίδια χρονική περίοδο ήταν ασφαλώς γνωστή στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών η καθυστέρηση και μη έγκαιρη εκτέλεση – υλοποίηση από τη θυγατρική του ΟΣΕ έως την 29.9.2022 (ημέρα κατά την οποία οι μετοχές της μεταβιβάστηκαν στο ελληνικό Δημόσιο) ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΕΡΓΑ Ο.Σ.Ε. ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» (διακριτικός τίτλος «ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ») του έργου των ακόλουθων συμβάσεων:
α) Της υπ’ αριθ. 10005/2007 σύμβασης, με αντικείμενο την προμήθεια συστήματος γραμμής ETCS (European Train Control System – Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Συρμών) επιπέδου 1, συνολικού προϋπολογισμού 20.244.000,00 ευρώ (με συμβατικό χρόνο ολοκλήρωσης 54 μήνες από την υπογραφή της), που αποτελεί ευρωπαϊκό σύστημα αυτόματης προστασίας σιδηροδρομικών συρμών, που συνήψε η ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ ως εργοδότης με την κοινοπραξία με την επωνυμία «ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – THALES AUSTRIA GMBH» (ανάδοχος) και η οποία έλαβε με αποφάσεις του ΔΣ της ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ συνεχείς παρατάσεις (υπ’ αριθ. 2819/30-4-2012, 3133/28-4-2015, 3448/22-12-2017, 3600/18-3-2019, 3926/22-1-2021, 4353/26-1-2023 αποφάσεις ΔΣ ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ), παρ’ όλο που το σύστημα συρμών και γραμμής ETCS επιπέδου 1 αποτελεί ουσιώδες σύστημα ασφάλειας της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας καθώς συνιστά το ευρωπαϊκό σύστημα αυτόματης προστασίας συρμών, με δύο (2) υποσυστήματα, α) επί των συρμών (Σ.Σ.) (εκτελέστηκε στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο με την υπ’ αριθμ. 10004/2007 σύμβαση) και β) επί της γραμμής (Σ.Γ.) (θα εκτελείτο στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο με την 10005/2007 σύμβαση), αλλά για να λειτουργήσει απαιτεί τη λειτουργία της σηματοδότησης της γραμμής. Ειδικότερα, το ETCS επιπέδου 1 προϋποθέτει ηλεκτρική πλευρική σηματοδότηση, την ύπαρξη ραδιοφάρων (balises) επί της γραμμής που είναι συνδεδεμένοι με τις ενδείξεις συγκεκριμένων φωτοσημάτων, οδόμετρο επί του συρμού που προσδιορίζει τη θέση του συρμού τόσο επί της γραμμής όσο και ως προς τους ραδιοφάρους, μετάδοση εντολών προς το συρμό (π.χ. μείωση ταχύτητας), τις αποστάσεις που πρέπει να τηρεί ώστε να υπάρχει απόλυτη συμμόρφωση προς τα φωτοσήματα που ακολουθούν και τέλος, μηχανισμό ακαριαίας πέδησης του συρμού, εφόσον ο μηχανοδηγός δεν συμμορφώνεται προς τα φωτοσήματα και τις εντολές που του δίνονται. Προϋπόθεση για τη λειτουργία του είναι η ύπαρξη ηλεκτρικής πλευρικής σηματοδότησης, αλλά όχι απαραίτητα τηλεδιοίκησης, που ωστόσο είναι επιθυμητή. Ο εντοπισμός της θέσης των
συρμών πραγματοποιείται με εξοπλισμό επί της γραμμής και συνήθως με κυκλώματα γραμμής ή μετρητές αξόνων. Οι πληροφορίες γίνονται γνωστές στο μηχανοδηγό είτε μέσω ηλεκτρικής πλευρικής σηματοδότησης, είτε με σηματοδότηση μέσα στο θάλαμο οδήγησης (cabsignaling). To ETCS επιπέδου 1 επιλέγεται όταν υπάρχει ήδη στη γραμμή ηλεκτρική πλευρική σηματοδότηση. Με τη στρατηγική αυτή ο υπάρχων εξοπλισμός λειτουργεί παράλληλα με το ETCS. Σύμφωνα δε με τη σύμβαση 10005/2007, για το επίδικο τμήμα (ΣΣ Λάρισας και γραμμή μέχρι ΣΣ Πλατέως χωρίς το τελευταίο) προβλέπονταν τα επιμέρους τμήματα Α4 και Α5 (άρθρο 4.2 γενικής συγγραφής υποχρεώσεων της σύμβασης), στα οποία ειδικά θα εγκαθίστατο το ETCS γραμμής επιπέδου 1, με 8 σταθμούς (τμήμα Λάρισα-Πλατύ). Όμως τα τμήματα αυτά δεν έχουν παραληφθεί από τον ΟΣΕ ΑΕ οριστικά μέχρι σήμερα και κατά το χρόνο του δυστυχήματος δεν λειτουργούσε καθόλου ETCS επί της γραμμής ούτε και επί των συρμών εκ του λόγου αυτού στο επίδικο τμήμα,
β) Της υπ’ αριθ. 717/26-9-2014 σύμβασης (για την οποία μάλιστα είχε συνταχθεί και κοινοποιηθεί στον Υπουργό η ως άνω Έκθεση Ελέγχου της Ε.Α.Δ.), αρχικού συμβατικού οικονομικού αντικειμένου 41.297.114,41 ευρώ [σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα η σύμβαση έπρεπε να ολοκληρωθεί εντός διαστήματος 24 μηνών από την υπογραφή της (όρος υπ’ αριθμ. 4 της σύμβασης)], που συνήψε και πάλι η θυγατρική ανώνυμη εταιρεία του ΟΣΕ ΑΕ, με την επωνυμία «ΕΡΓΑ Ο.Σ.Ε. ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» (διακριτικός τίτλος «ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ»), ως εργοδότης, με την κοινοπραξία με την επωνυμία «ΤΟΜΗ Α.Β.Ε.Τ.Ε. – ALSTOM TRANSPORT SA» (διακριτικός τίτλος «ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΕΡΓΟΣΕ»), ως ανάδοχο, με συμβατικό αντικείμενο την ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και την αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας, στο οποίο (συμβατικό αντικείμενο του έργου της 717/26-9-2014) περιλαμβάνεται ειδικότερα και η ανάταξη και αναβάθμιση στο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Λάρισας – Ν. Πόρων, όπου έλαβε χώρα το ανωτέρω σιδηροδρομικό δυστύχημα (ύψος Ευαγγελισμού Τεμπών). Στο συγκεκριμένο τμήμα η σύμβαση 717/14 προέβλεπε μεταξύ άλλων, 1) στο επίδικο τμήμα της γραμμής (Λάρισα – Ν. Πόροι): 1.1 αντικατάσταση των συσσωρευτών στους σταθμούς Εμπορικός Λάρισα, Ευαγγελισμός, Ν. Πόροι, ήτοι προμήθεια, εγκατάσταση, σύνδεση….
…Παρά τα ανωτέρω η σύμβαση 717/14 δεν ολοκληρώθηκε – εκτελέστηκε και δεν παραδόθηκε οριστικά μέχρι σήμερα στον ΟΣΕ ΑΕ από την ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ και ειδικότερα στο επίδικο τμήμα (Λάρισα – Ν. Πόροι), όπου και επισυνέβη το δυστύχημα της 28-2-2023, αλλά αντιθέτως παρατεινόταν συνεχώς με αποφάσεις του ΔΣ της ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ…
Επρεπε να περάσουν 762 ημέρες από την τραγωδία και να καταθέσουν οι κ.κ.Δεμερτζής και Πατσιαβός να κατονομάσουν τους πολιτικούς και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΞ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ να κατηγορηθούν από τον ΑΝΑΚΡΙΤΗ μέσω της Βουλής;
Αν δεν κατέθεταν αυτά τα συγκεκριμένα η κυρία Δεμερτζή και ο κ.Πατσιαβός η δικογραφία θα έκλεινε χωρίς να καταλήξει ο ανακριτής από την σωρεία τόσων και τόσων στοιχείων σε πιθανές ευθύνες πολιτικών και δεν θα έστελνε στη Βουλή τη δικογραφία;
Οπως αποκαλυπτει το ΝΟΚΟΥΜΕΝΤΟ του Κώστα Βαξεβάνη εναντίον του ανακριτή έχει υποβληθεί μήνυση από τους στενούς συγγενείς του νεκρού μηχανοδηγού Κουτσούμπα και εκεί αναφέρεται:
“Με πρωτοφανή λύπη και απογοήτευση – αναφέρουν στην μήνυση που υπέβαλλαν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Λάρισας δια του πληρεξουσίου δικηγόρου τους, Βασίλη Ζησιμάτου- απευθυνόμαστε ενώπιων Σας, διότι υπέπεσαν στην αντίληψή μας ενέργειες από το μηνυόμενο, οι οποίες πέραν του γεγονότος ότι προσβάλλουν σφόδρα τη μνήμη του αποθανόντος συγγενή μας, πλήττουν καίρια τη λειτουργία της δικαιοσύνης και ουδόλως αποσκοπούν στην αναζήτηση της ουσιαστικής αλήθειας…”