ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ
Η Κύπρος σείεται γιατί η ανεξάρτητη αρχή (εκεί υπάρχουν τέτοιες αρχές…) δικαίωσε τον δημοσιογράφο Μακάριο Δρουσιώτη.
Ο δημοσιογράφος βρήκε στην Ελλάδα ευήκοα ώτα μόνο στα ΜΜΕ του Κώστα Βαξεβάνη για όσα κατήγγειλε. Ολοι οι λοιποί στα ελληνικά ΜΜΕ είτε τον αγνόησαν παγερά, είτε τον κατήγγειλαν ως συκοφάντη γιατί αναφέρθηκε στο δεξί χέρι του Ελληνα πρωθυπουργού, άφησε υπονοούμενα για το ελληνικό δικαστικό σύστημα κλπ
Η ανεξάρτητη αρχή στην Κύπρο αποφάνθηκε μετά μακράς διάρκειας έρευνα ότι έχει απόλυτο δίκιο καταγγέλλοντας με βιβλίο έρευνα την Κύπρο του πρώην προέδρου Αναστασιάδη ως “ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΦΙΑ“.
Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΗΡΥΚΑΣ Νέας Υόρκης είναι αιωνόβια έγκυρη καθημερινή εφημερίδα. Δεν έχει καμία σχέση με το αγαπημένο “ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ” του Δημήτρη Αβραμόπουλου. Ανήκει στον Α.Διαματάρη, τον οποίο ο Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε υπουργό στην πρώτη κυβέρνησή του.
Η εφημερίδα συστηματικά, κάθε ημέρα προβάλλει το “ΚΡΑΤΟΣ -ΜΑΦΙΑ” και σαφώς δικαιωνει τον δημοσιογράφο-ερευνητή και συγγραφέα του.
Τις τελευταίες ημέρες προβάλλει συστηματικά την ΑΝΑΓΚΗ να κληθούν στην Κύπρο ΞΕΝΟΙ δικαστές για να ερευνήσουν την υπόθεση στην οποία ο δημοσιογράφος και η Ανεξάρτητη Αρχή εμπλέκουν ως μαφιόζους πολιτικούς(τον ίδιο τον Αναστασιάδη) δικαστές,αξιωματικούς αστυνομίας κλπ
Και η εφημερίδα θεωρεί βέβαιο ότι αυτό θα συμβεί στην Κύπρο. Μια πραγματική και καλή “βόμβα” για τους πολίτες, οι οποίοι και στην Κύπρο και στην Ελλάδα διαπιστώνουν πλειοψηφικά ότι η Δικαιοσύνη λειτουργεί ως ασπίδα των μαφιόζων πολιτικών, επιχειρηματιών, δημοσιογράφων και όχι ως αρχή προστασίας της νομιμότητας. Αν συμβεί εκεί είναι βέβαιο ότι σειρά θα πάρει η Ελλάδα, την οποία ΞΕΝΟΙ δικαστές καταδικάζουν συνεχώς στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο για πολύ σοβαρά σκάνδαλα.
Στα δικαστήρια της Ελλάδας είναι καθημερινές οι αποδείξεις για την ευρύτατη παρουσία μαφιόζων.
Προσοχή!
Δεν εννοούμε ότι καθένας που παραπέμπεται είναι μαφιόζος. Είναι αθώος έως να καταδικαστεί αμετάκλητα. Μπορεί να είναι και μαφιόζος και να μην καταδικαστεί. Συμβαίνουν κι αυτά και στις καλύτερες, αν όχι όλες, τις χώρες της Δυσης. Εκεί σπάνια συμβαίνουν.
Στην Ελλάδα σπάνια καταδικάζεται πολιτικός η “βοηθός” του και ας έχουν παραπεμθεί πάμπολλοι με δικαστικά έγγραφα και ογκωδέστατες δικογραφίες.
Αρα;
Ποιό άλλο συμπέρασμα μπορεί να εξάγει κανείς παρεκτός του ότι δικαστές παρέπεμψαν αθώους;
Οι αθώοι όμως φώναζαν όχι μόνο την αθωότητά τους, αλλά και ότι είναι θύματα οργανωμένης δίωξης.
Τότε γιατί να μην υποθέσει κανείς ότι καθώς οι δικαστές είναι πολιτικές επιλογές (ίδετε ότι αυτό γράφει σε άρθρο του ο ανώτατος δικαστής Φίλης Αρναούτογλου στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 21/6/26) παρέπεμψαν αθώους για να ωφελήσουν άλλους πολιτικούς και άρα το μαφιόζοι αφορά και τους δικαστές;
Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος δηλώνει αθώος, άσπιλος και άμωμος και καθαρά αμειβόμενος και θύμα δίωξης.

Αν είναι έτσι γιατί να μην θεωρήσουμε μαφιόζους όσους τον διώκουν; Που είναι αλήθεια οι χειροπέδες και τα τοιαύτα της Εύας Καϊλή που ενεπλάκη στην ίδια υπόθεση;
Γιατί η ίδια δεν βγαίνει στον πολιτικό άμβωνα και να καταγγείλει τους μαφιόζους που την παρέπεμψαν και την κατήγγειλαν δημόσια ως …μαφιόζα στην υπηρεσία του Κατάρ που ήθελε βίζες και ταυτότητες με υψηλότατη ισχύ στη Δύση;
Δεν μπορεί να είναι αθώες και οι δυο πλευρές και να σιωπούν και οι δυο πλευρές όταν αλληλοκατηγορούνται ως μαφιόζες…Μια απο τις δύο είναι…
Στις 25/6/26 ένας βουλευτής της Αντιπολίτευσης ΣΥΡΙΖΑ όταν τον ρώτησαν στην κρατική τηλεόραση γιατί στις δημοσκοπήσεις τουσ δίνουν 1% απάντησε ότι εκείνος είναι πρώτος σε όλη τη Βουλή σε κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις και όλα καλά.
Αν τον ρωτήσει κανείς ποιά είναι η στελεχάρα του Κράτους μας κ.Καμά προφανώς θα την αγνοεί…Αλλιώς είτε θα την είχε καταγγείλει, είτε θα την είχε υποστηρίξει.
Διότι η κ.Καμά είχε κατηγορηθεί απο μια τεράστια ομάδα με βαθμούς υπουργών ότι ενεργούσε σε πρεσβεία μας εναντίον των συμφερόντων της Ελλάδας και πολλά ηχηρά παρόμοια…Επενέβη η Δικαιοσύνη και μετά πολύμηνες έρευνες έπλεξε το εγκώμιο της κ.Καμά και παρέπεμψε με πολλά και όχι ένα κατηγορητήρια τις στελεχάρες της χώρας να δικαστούν για όσα έκαναν και είπαν εναντίον της κ.Καμά.
Η κ.Καμά γλίτωσε από… φορτηγό που τη χτύπησε όλως τυχαίως μετά τις φοβερές καταγγελίες που έκανε.
Αλλά οι δικαστές αθωώνουν όλους.Και την κ.Καμά και τους κατηγόρους της παρότι στα κατηγορητήρια αναφέρονται οι κατήγοροί της ως καταχραστές του δημοσίου χρήματος.
Δεν μπορεί να είναι όλοι αθώοι.
Οι δικαστές που έγραψαν τόσο βαριά κατηγορητήρια για κατάχρηση δημοσίου χρήματος στις υποθέσεις αυτές και δικαίωσαν τις καταγγελίες της κ.Καμά ήταν μαφιόζοι η βλάκες;
Το ερώτημα αυτό παίρνει ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις στις 25/6, την ημέρα που ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ έλεγε ότι δεν υπάρχει κάποιο σκάνδαλο που να μην το ξέρει και να μην έκανε παρέμβαση στη Βουλή.
Το πρωί εκείνης της ημέρας στο β όροφο του Εφετείου της Αθήνας ένας δικαστής μας άφησε με το στόμα ανοιχτό όταν είπε:
” Δεν φέραμε όλη τη δικογραφία, γιατί αν τη φέρναμε θα γέμιζε όοοοολη την δικαστική αυτή αίθουσα”.
Σκεφτείτε πόσοι λειτουργοί και πόσες ώρες με έξοδα του κράτους απο το οποίο αμείβονται εργάστηκαν επι χρόοονια για τη δικογραφία που θα γέμιζε όοοολη τη δικαστική αίθουσα…
Αν οι κατηγορούμενοι αθωωθούν τι θα σημαίνει καθώς είναι ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ στον ευρύτερο χώρο της υγείας;
Είτε ότι μαφιόζοι γλίτωσαν από μια τεράστια δικογραφία, είτε ότι μαφιόζοι έφτιαξαν μια τεράστια δικογραφία κατά αθώων;
Η μήπως απλούστερα ότι βλάκες δικαστές επι χρόνια έφτιαχναν μια δικογραφία “φούμαρα και μπούρδες” που λέει και ο Αβραμόπουλος και ήρθαν οι έξυπνοι και τους αθώωσαν χωρίς να γεμίσουν το δωμάτιο με την δικογραφία-ελέφαντα;
Την ίδια ημέρα 25/6 στον Αρειο Πάγο ένας δημοιογράφος κατέθεσε την εξής “βόμβα” για “ελέφαντα” στον Αρειο Πάγο:

” Κύριε Εισαγγελέα, Κυρία Πρόεδρε,
Υποβάλλω την παρούσα αίτηση με ένα σαφές ,εύλογο, δίκαιο αίτημα.
Ασκώ το λειτούργημα του δημοσιογράφου στην Χ.Ε. για δεκαετίες και όπως και άλλοι υφίσταμαι ανηλεές, βασανιστικό, άδικο, απάνθρωπο κυνηγητό από παράγοντες της εξουσίας και σαφώς ψηλαφείται ευχερώς η παρουσία στο σκοτεινό παρασκήνιο προσώπων και των τριών συντεταγμένων εξουσιών.
Πως αλλιώς να ερμηνεύσει κανείς τον προκλητικό ουσιαστικό ενταφιασμό του σχετικού ένα(1) που σας υποβάλλω;
Προκλητικός χρηματισμός του διώκτη μου και το πόρισμα (σχετ 1) του ανώτατου αρμόδιου οργάνου της Δημοκρατίας μας, της Βουλής, τον έπιασε κυριολεκτικά με τη γίδα στην πλάτη και τα τεράστια ποσά στο λογαριασμό του.
Ημερομηνία πορίσματος: 2018. Μετά σχεδόν επτά (7)χρόνια η τύχη του πορίσματος άγνωστη και ο διώκτης μου απο ελεγχόμενος παριστάνει τον τιμητή και το θύμα.
Ενώ λοιπόν ο “ελέφαντα”ς στο δωμάτιο είναι αόρατος από την τοπική δικαιοσύνη η ανάλογη κάθειρξη για τα αδιαμφισβήτητα κακουργήματα αυτής της μορφής και κατηγορίας ισχύουν για ανθρώπους κατώτερου Θεού.
Ετσι ο εν λόγω προσποιείται το θύμα καθώς:
-διώχθηκε και αθωώθηκε με αξιοθαύμαστη ταχύτητα έναντι της απίστευτης αργοπορίας της προαναφερόμενης υπόθεσης του σχετικού ένα(1).
Με καταδίωξε σε κάθε νόμιμη αρμόδια αρχή ανηλεώς, άδικα, απάνθρωπα ως δήθεν παρανόμως εργασθέντα με τη σχετική πολύ μικρή αμοιβή στον Δήμο…
Μετά μεγάλη ταλαιπωρία και τρομερή προσβολή της προσωπικότητας μου δικαιώθηκα, αλλά η δικαίωση “πύρρειος” καθώς τεχνηέντως και για να κρύψει τον προαναφερόμενο “ελέφαντα” δηλαδή το πόρισμα” της Βουλής, συνεχίζει το ανηλεές κυνηγητό εναντίον μου.
Ο λόγος:
Μόνον ο υπογράφων την παρούσα ασχολείται και ασχολήθηκε δημοσιογραφικά με αυτόν τον τρομερό “ελέφαντα”.
Εάν με εξουθενώσει-εξοντώσει η παραγραφή είναι εξασφαλισμένη και χωρίς λογοδοσία για τα οικονομικά κακουργήματα και θα αυτοπαρουσιάζεται ως θύμα, ουδενός αντιλέγοντος και του Δημοσίου απόντος από τη θέση στην οποία θα έπρεπε να είναι εναντίον του.
Την προσεχή Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2026 εκδικάζεται στο Μονομελές Πλημ μήνυση του εν λόγω εναντίον μου.
Στην έδρα εξ όλων των δικαστών ορίσθηκε και πάλι η δικαστική λειτουργός κ.Μ.
Τη γνωρίζω. Από απόφαση προκλητικά άδικη σε βάρος μου,εκδοθείσα πριν ένα περίπου ένα χρόνο. Το σχετικό 2.
Ειδικότερα:
Πριν ένα χρόνο διεξήχθη δίκη με μηνυτή εμένα τον Χ.Ψ. και κατηγορούμενο για συκοφαντική δυσφήμιση τον εν λόγω Δ. του Γ.
Σας υποβάλλω απόφαση και πρακτικά της δίκης αυτής ως σχετικό 2. Θεωρώ την απόφαση, άδικη και μεροληπτική, αλλά είστε εγκρατέστεροι εμού στα νομικά, τα οποία δεν έχω σπουδάσει καν.
Με μια απλή ανάγνωση θα διαπιστώσετε και τα εξής για την απόφαση της κ.Μ.:
Εισαγγελέας έδρας σε αυτή τη δίκη ήταν η κ.Σ.
Πέντε(5) μήνες νωρίτερα απο τη δίκη αυτή είχα καταθέσει την υπ αριθμ 1662/2025 αναφορά μου στον Αρειο Πάγο κατά της κ.Σ. για νομικούς χειρισμούς της άδικους και οι οποίοι με έπλητταν προσωπικά και άδικα.
Πήρε το δρόμο της η αναφορά αυτή και εκκρεμεί κάπου και σήμερα.
Ομως στην προαναφερόμενη δικάσιμο με πρόεδρο την κ.Μ. αποσιωπήθηκε από την εισαγγελέα η αναφορά μου εναντίον της, για την οποία αναφορά έχει σχηματισθεί η Γ 25-225 δικογραφία για αποσιώπηση αναφοράς και εκκρεμεί στα δικαστήρια Χαλκίδας.
Δεν επιθυμώ να επιβαρύνω τη δικαιοσύνη με αιτήματα εξαίρεσης και ταλαιπωρία άλλων δικαστικών λειτουργών.
Αντίθετα θεωρώ ότι η ίδια η Δικαιοσύνη κατά την αποστολή της μπορεί και οφείλει να αντιμετωπίζει τέτοια θέματα και όπου η οφειλόμενη ευθιξία δικαστικού λειτουργού απουσιάζει να την επιβάλλει ως ο νόμος και η ηθική ορίζουν.
Παροικώ την Ιερουσαλήμ της Ε. με το λειτούργημά μου χρόνια και θεωρώ βέβαιο ότι και η κ.Ζ. είχε πληροφορηθεί την αναφορά μου στον Αρειο Πάγο κατα της “διπλανής” της εισαγγελέως. Ολοι το συζητούσαν, το είχα άλλωστε δημοσιοποιήσει.
Τουλάχιστον αυτό με βεβαιώνει η προκλητικά-εχθρικώς συντονισμένη με την εισαγγελέα- στάση εναντίον μου κατά την διάρκεια της δίκης (ίδετε πρακτικά και απόφαση),η οποία άλλως δεν εξηγείται.
Σε κάθε περίπτωση, ακόμα και αν θεωρηθεί ότι δεν εγνώριζε την αναφορά αυτή είναι προφανώς εύλογη η αιτία, για την οποία δεν εμπιστεύομαι την κρίση της με δεδομένο ότι ολόκληρη δικαιοσύνη στην Χ.Ε. προσποιείται ότι δεν βλέπει τον “ελέφαντα“(κακουργήματα Πόθεν Εσχες στο σχετικό (1) πόρισμα) και “καθαρίζει” κουνούπια, ώστε να δίδεται καθημερινό βήμα στον διώκτη μου να εμφανίζεται ως άσπιλος και άμωμος και ότι ουδέν τον βαρύνει.
Και άρα ούτε κουνούπι στην τιμή και υπόληψη του κατα τα προαναφερόμενα “ελέφαντα”.
– Εν όψει όλων όσων περιέγραψα προφανώς δεν την εμπιστεύομαι και το αίτημά μου είναι σαφές και διπλό και
ΑΙΤΟΥΜΑΙ
-1)Να πράξετε τα δέοντα, ώστε να απέχει για λόγους ευθιξίας από την εκδίκαση αυτής της υπόθεσης μου η κ.Μ.
-2)Να διατάξετε την οφειλόμενη επιθεώρηση για να διαπιστωθεί ποιοί βλέπουν τα “κουνούπια” στις υποθέσεις του κ.Θ., ποιοί και υπό ποιές συνθήκες “καθαρίζουν” τα ενοχλητικά “κουνούπια”, όπως ο υπογράφων και ποιοί αφήνουν τον “ελέφαντα” να διαλύσει κάθε έννοια Δικαιοσύνης στα δικαστήρια της Χ.Ε. και να “ζωγραφίζει” η υπόθεσή του τη χειρίστη εικόνα για τη Δικαιοσύνη.
Το αποτέλεσμα, δηλαδή το γεγονός ότι ο ελεγχόμενος με τόσο σοβαρές και αδιαμφισβήτητες κακουργηματικές κατηγορίες παρουσιάζεται με “πιστοποιητικά” που φέρουν και την υπογραφή της κ.Σ. και της κ.Μ. ως ελέγχων και ως δήθεν θύμα της δήθεν τρωθείσας “τιμής και υπόληψής” του πλήττει ανεπανόρθωτα το κύρος και την δημόσια εικόνα της Δικαιοσύνης.
Η επαπειλούμενη παραγραφή των κακουργημάτων είναι παράνομη και ανήθικη και από σήμερα το γνωρίζετε και ειδικότερα και οφείλετε να πράξετε τα δέοντα και άμεσα για την προστασία της νομιμότητας, αλλά και του κύρους της Δικαιοσύνης…”
Αυτά γράφει με ονόματα.
Από αυτή τη “βόμβα” κρατήστε την καταγγελία ότι ο χρηματισμός του πολιτικού παραμένει χωρίς δίκη επι 15 χρόνια και παραπάνω…
Η Κυριάκος έφτιαξε, λέει, Κράτος με διαφάνεια και αξιοκρατία και όλοι είναι ίσοι έναντι του νόμου…
Η Αντιπολίτευση λέει ότι ο Κυριάκος έχει φτιάξει Κράτος-Μαφία.
Αν ρωτήσετε σε ΠΟΙΑ πόλη έγινε αυτός ο χρηματισμός του ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ που παραμένει στα συρτάρια παρά το πόρισμα της ΒΟΥΛΗΣ θα διαπιστώσετε αν και ποιός γνωρίζει και ποιός καταγγέλλει και παρεμβαίνει υπερ της νομιμότητας η συντηρεί το μαφιόζικο κράτος…
Εμείς δεν τα γράφουμε ακριβώς για να εκτεθούν οι ψεύτες και οι μαφιόζοι που δεν θα προκάνουν να δικάσουν και αυτά τα κακουργήματα…Εκτός και αν δεν είναι κακουργήματα και είναι κείμενα μαφιόζων…Της Βουλής!
Διαλέχτεεεε !
(Που φωνάζει και ο φίλος μας στη λαϊκή αγορά