Αρχική Κοινωνικα Ο σοφός π.Λίβυος υπέρ των εμβολίων και κατά του παρανοϊού…

Ο σοφός π.Λίβυος υπέρ των εμβολίων και κατά του παρανοϊού…

7781
ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ
Oπως θα έχετε παρατηρήσει αποφεύγουμε τα ρεπορτάζ με τον κορονοϊό και την παράθεση καθημερινών αριθμών  με κρούσματα και νοσηλευόμενους που δεν αποδεικνύουν απολύτως τίποτα.Είναι ένας ιός υπαρκτός,προκαλεί θανάτους και τα εμβόλια είναι εκ των ων ουκ άνευ.Και εμείς τα έχουμε κάνει.Ασφαλώς είναι μια σκοτεινή ιστορία η προέλευσή του ιού και αν ήταν ατύχημα η εσκεμμένη ενέργεια σε εργαστήριο της κινέζικης πόλης Γιουχάν.
Με απόλυτη ευθύνη της ελληνικής κυβέρνησης ένα μεγάλο τμήμα του πληθυσμού δεν έχει κάνει τα εμβόλια.Ιδιαίτερη σημασία έχει ότι εμβόλια αρνούνται να κάνουν και νοσηλευτές και ιατρικό προσωπικό,χωρίς να υπάρχει ως τώρα επιστημονική σοβαρή τεκμηρίωση της άρνησης.Ορισμένες ιατρικές φωνές  άρνησης είναι υπαρκτές,αλλά δεν στηρίζονται σε απτά ιατρικά αποτελέσματα μελετών.
Στην Εκκλησία η άρνηση επίσης υπαρκτή.
Δημοσιεύουμε την άποψη ενός σοφού του χώρου της Εκκλησίας,του πατρός Λίβυου και τα λέει όλα:
π. Λίβυος
«Ο ιός της παράνοιας…»
«Στις ημέρες μας, εκτός από τον κορονοιό υπάρχει κι ένας παρανοϊός», αυτό δήλωσε ο προσφάτως ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος, και συμφωνώ απόλυτα μαζί του. Ναι χειρότερος από το ιό της επιδημικής γρίπης είναι ο ιός της παράνοιας που κατακλύζει όλο και περισσότερους συνανθρώπους μας. Για να είμαι ειλικρινής, αυτός με φοβίζει περισσότερο και δεν ξέρω εάν υπάρχει φάρμακο, διότι ο εγωισμός, το πείσμα και η εμπάθεια σε συνδυασμό με την ανασφάλεια και τον φόβο, κάνει ένα εκρηκτικό παραληρηματικό μείγμα, που τινάσει στο αέρα κάθε λογική προσπάθεια διάλογου. Απλά δε μπορείς να συζητήσεις μαζί τους. «Μπετόν ο λογισμός και το θέλημα τους», όμως μου έλεγε ένας ενάρετος Ηγούμενος Αγιορείτικης μονής ή όπως έλεγε ο Άγιος Εφραίμ Κατουνακιώτης, «αυτοί οι άνθρωποι παιδί μου (ζηλωτές) δεν μπορούν να διορθωθούν, χρειάζονται μεγάλη μετάνοια διότι το πρόβλημα είναι βαθιά μέσα τους, σχεδόν εκ γενετής…».
Βλέπουμε λαϊκούς και κληρικούς, που δεν κάνουν υπακοή σε κανένα παρα μόνο στον εαυτό τους ή όπως λένε στο πνευματικό τους. Εδώ γεννάται βέβαια το ερώτημα, καλά κι ο πνευματικός τους, που ζητάει να τον υπακούν σε ποιόν έχει κάνει ή κάνει υπακοή; Γιατί στην εκκλησία δεν κάνει. Μήπως κάνει στην εαυτού μεγαλειότητα το εγώ του; Εκτός εάν έχει αγιοπνευματική πληροφορία, όπως προσφάτως δήλωσε ο Μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου Ανδρέα « εάν κάποιος πνευματικός ή πιστός, έχει πληροφορία εκ του Αγίου Πνεύματος ότι δεν πρέπει να κάνουμε τα εμβόλια τότε να την καταθέσει στην Εκκλησία. Να μας το πει, ότι έχει πληροφορία άνωθεν. Τότε βέβαια θα αναλάβει και την πλήρη ευθύνη ώστε να μην υπάρξει κανείς θάνατος συνανθρώπου μας. Διαφορετικά ας προσευχόμαστε κι ας αφήσουμε την εκ του Θεού εμπνευσθείσα επιστήμη να κάνει την δουλειά της».
Δεν γίνεται όμως όπως βλέπετε αυτό. Και δεν συμβαίνει διότι όλοι αυτοί οι ανυπότακτοί πνευματικοί και γεροντάδες απλά δεν έχουν πληροφορία εκ Πνεύματος Αγίου. Μεταφέρουν ατομικές εντυπώσεις, απόψεις και ερμηνείες καταστρέφοντας την ενότητα του σώματος της εκκλησίας. Ποιος άραγε θα δώσει λόγο ενώπιον του Θεού, για το αμάρτημα του διχασμού τόσο στην ελληνική κοινωνία όσο και στην Εκκλησία; Ο μέγας Άγιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης συμβούλευε «Για να διατηρήσουμε την ενότητά μας, θα πρέπει να κάνομε υπακοή στην Εκκλησία, στους επισκόπους της. Υπακούοντας στην Εκκλησία, υπακούομε στον ίδιο τον Χριστό. Ο Χριστός θέλει να γίνομε μία ποίμνη μ’ έναν ποιμένα (βλ. Ιωαν. 10, 16).»
Τέλος, σε αυτές τις ταπεινές μου σκέψεις θα ήθελα να αναφερθώ και σε όλους εκείνους που είδαμε να προκαλούν και να προσβάλουν βάναυσα την ηθική αισθητική μας, όταν κρατώντας εικόνες, σταυρούς και φορώντας ράσα εξαπέλυαν βρισιές και απειλές, εις δε την Κύπρο έκαιγαν αμάξια και απειλούσαν ανθρώπινες ζωές. Θα αναφερθώ αλλά όχι με δικά μου λόγια. Θα μιλήσει ο αγαπητός και σεβαστός μου Μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος ο οποίος σε παλαιότερη ομιλία του είχε περιγράψει ουσιαστικά και διαχρονικά την ψυχολογία και την πνευματική κατάσταση αυτών των ανθρώπων:
«Οι θρήσκοι(φανατικοί) άνθρωποι είναι το πιο επικίνδυνο είδος μέσα στην εκκλησία. Ο Θεός να μας φυλάει απ’ αυτούς. Έλεγε ένας αγιορείτης όταν έκαμνα μία φορά λειτουργία και λέγαμε «Κύριε σώσον τους ευσεβείς» λέει αστειευόμενος «Κύριε σωσον ημάς από τους ευσεβείς» δηλαδή ο Θεός να σε φυλάει από τους θρήσκους ανθρώπους, διότι θρήσκος άνθρωπος σημαίνει μία προσωπικότης διεστραμμένη η οποία ουδέποτε είχε προσωπική σχέση με τον Θεό. Απλώς μόνον κάμνει τα καθήκοντα της απέναντί Του, αλλά καμιά σοβαρή σχέση δεν είχε για αυτό και ο Θεός δεν λέει αυτόν τον άνθρωπο τίποτε. Και σας ομολογώ και εγώ από την πείρα μου ότι δεν είδα χειρότερους εχθρούς της εκκλησίας από τους θρήσκους ανθρώπους.
Για αυτό οι θρήσκοι άνθρωποι είναι το πιο δύσκολο είδος μεσ’ την εκκλησία. Γιατί ξέρετε κάτι . Αυτοί οι άνθρωποι καμιά φορά δεν θα θεραπευθούν. Γιατί νομίζουν ότι είναι κοντά στον Θεό. Ενώ οι αμαρτωλοί, ξέρω ΄γω, οι χαμένοι ας πούμε, έτσι, αυτοί ξέρουν ότι είναι αμαρτωλοί. Για αυτό ο Χριστός είπε ότι οι τελώνες και οι πόρνες θα παν στην Βασιλεία του Θεού, ενώ είπε στους Φαρισαίους: Εσείς, εσείς που είσαστε θρήσκοι δεν θα πάτε ποτέ στην Βασιλεία του Θεού. Γιατί ουδέποτε ο λόγος του Θεού άλλαξε την καρδιά τους. Απλώς αρκούνταν στην τήρηση των θρησκευτικών τύπων.»