Αρχική Ελλαδα O Κυριάκος τα…γατάκια του,ο γαμπρός-υπουργός και η θηλιά στο λαιμό του για...

O Κυριάκος τα…γατάκια του,ο γαμπρός-υπουργός και η θηλιά στο λαιμό του για τα Τέμπη απο τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ της Προεδρίνας μας !..

7
ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ
Πολλοί(μακριά από μας που πατάμε οσονούπω τα 70…)θαύμασαν τον κατά 11 χρόνια μικρότερό μας Πρωθυπουργό σε εκείνο το βίντεο του (μακριά επίσης απο μας) ΤΙΚ -ΤΟΚ να λέει χλευαστικά το γνωστό γνωμικό του… Κολωνακίου, της… Μυκόνου και ορισμένων χώρων που στεγάζουν πλούσιους και τους μπράβους τους: “Γατάκια εγω γκαντέμης ;…” και τα ρέστα σοβαρότητα!
 Με το “γνωμικό” αυτό οι “ποιητές” του θέλουν να δείξουν την υπεροχή τους σε δύναμη(κυρίως όταν συνοδεύονται απο μπράβους-φρουρούς)εξυπνάδα(κυρίως όταν έχουν φουσκωμένους τραπεζικούς λογαριασμούς) και τέχνη(κυρίως όταν παίζουν στο γήπεδο με 15 παίχτες(11 συν τρεις διαιτητές,συν ένας στο VAR) τη σοφία τους(κυρίως όταν έχουν αγοράσει όποιο πτυχίο ήθελαν οι γονείς τους) και να χλευάσουν,υποτιμήσουν  τους άλλους.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έγινε πρωθυπουργός υπό τις συνθήκες που περιγράφει καλύτερα από πολλά κείμενα χιλιάδων λέξεων ο Ηλιας Μακρής στο σκίτσο του στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ(3/3/24) και στο οποίο και μόνο ο τρόπος αναφοράς σε αυτόν απο την ιστορική εφημερίδα φτάνει και περισσεύει για να περιγράψει την δύναμη των προσόντων και της σοφίας του:
Κατά την εκτέλεση λοιπόν των δημοκρατικών του καθηκόντων εξετέθη ως υποψήφιος και εξελέγη βουλευτής Αττικής το 2004 και ,όπως τόνισε ο πατέρας του ήταν υποψήφιος “δικαιωματικά”.
“Γιατί δικαιωματικά;” θα ρωτούσαν ασφαλώς τα …”γατάκια”.
Μια καλή απάντηση δίνει στα “γατάκια” η πασίγνωστη ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ,όπως το διαβάσαμε μόλις σήμερα:
Οπως αναφέρει λοιπόν στο βιογραφικό του η ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ μετά το πέρας των σπουδών σε ηλικία 32-33 ετών(…) “εργάστηκε για λογαριασμό της αγγλικής Chase Investment Bankμε έδρα το Λονδίνο, κατά τη διάρκεια της περιόδου μεταξύ 1990-1991, ως οικονομικός αναλυτής, καθώς και για λογαριασμό της McKinsey & Company κατά τη διάρκεια της περιόδου μεταξύ 1995-1997, ως σύμβουλος πελατών με αντικείμενο εστίασης τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και τις τηλεπικοινωνίες, προτού, στη συνέχεια, εργαστεί για λογαριασμό θυγατρικών εταιρειών ελληνικών τραπεζών, όπως η Alpha Ventures της Alpha Bank, κατά τη διάρκεια της περιόδου μεταξύ 1997-1999, ως ανώτερος υπεύθυνος επενδύσεων (αγγλικάsenior investment officer), καθώς και η NBG Venture Capital της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, κατά τη διάρκεια της περιόδου μεταξύ 1999-2003, ως διευθύνων σύμβουλος (αγγλικάchief executive officer), στο πλαίσιο του οποίου αξιώματος, κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Οικονομικού Φόρουμ του 2003, βραβεύτηκε ως «παγκόσμιος ηγέτης του αύριο» (αγγλικά: «Global Leader for Tomorrow»).Επί κυβέρνησης Καραμανλή διαπιστώθηκε ότι είχαν δοθεί σε επιχειρήσεις που δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις επιδοτήσεις οι οποίες επιστράφηκαν από την Εθνική Τράπεζα, ενώ η εταιρεία τέθηκε σε εκκαθάριση. Ο ανακριτής ζήτησε την άρση της ασυλίας του Μητσοτάκη, αλλά ο Μητσοτάκης ισχυρίστηκε ότι η μη θεώρηση των επιχειρήσεων αυτών ως καινοτόμων από κυβερνητικά στελέχη αμφισβητούσε την όλη επιχειρηματική λογική της εταιρείας και δεν υπήρχε ποινική διάσταση στην υπόθεση ούτε ζημία για το ελληνικό δημόσιο ή την ΕΕ και η Βουλή απέρριψε την άρση της ασυλίας του τον Ιανουάριο του 2009.”
Με αυτές τις περγαμηνές υπεροχής εισήλθε στην πολιτική,έγινε υπουργός Μεταρρύθμισης το 2013 επι Σαμαρά,μεταρρύθμισε και μηχανοργάνωσε το Κράτος μηδενίζοντας τα πλαστά πτυχία(μπήκαν φυλακή 4-5 καθαρίστριες που είχαν πλαστογραφήσει οι άθλιες απολυτήριοΛυκείου για να καθαρίζουν τουαλέτες σε ένα νηπιαγωγείο,στη Βουλή και σε μια δημόσια υπηρεσία) και ύστερα δημιούργησε το δικό του επιτελείο για να γίνει πρωθυπουργός.
Κύριο στέλεχος στο Επιτελείο του ο Γιώργος Γεραπετρίτης,με συζυγο δικηγόρο στην κρατική Ρυθμιστική αρχή της Ενέργειας(ΡΑΕ),η οποία εντελώς συμπτωματικά είναι και κόρη του μεγαλομετόχου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Γουρζή.
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ “δικαιωματικά”,όπως θα έλεγε και ο Κωστας Μητσοτάκης αναδείχθηκε σε εθνική εργολαβική εταιρεία αφού σαρώνει τα δημόσια έργα φυσικά με διαγωνισμούς και με βάση δικαστικές αποφάσεις που δίνουν δικαιώματα επενδύσεων σε ΑΠΕ κλπ.
Την κύρια τέτοια απόφαση εξέδωσε το Συμβούλιο Επικρατείας με εισηγήτρια την Αικατερίνη Σακελλαροπούλου,τότε ακριβώς που ο Κυριάκος Μητσοτάκης μεταρρύθμιζε το κράτος ως υπουργός Μεταρρύθμισης.Φυσικά πήρε “δικαιωματικά”,όπως θα έλεγε και ο Κώστας μητσοτάκης θέση στις κεντρικές επιλογές του πρωθυπουργού Κώστα Μητσοτάκη και σε αυτό ίσως να τον επηρέασε και το γεγονός μιας εξιαρετικα ευφυούς επένδυσης της δικαστίνας αυτής.Αγόρασε το 2009 διαμέρισμα σε πρότυπο συγκρότημα της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στο ιστορικο κέντρο της Αθήνας,το οποίο στις ημέρες μας αναβαθμίζεται και δεν αποκλείεται να δούμε και στην Αθήνα να πωλούνται διαμερίσματα 3 εκατομ,όπως αυτό,το οποίο πουλήθηκε σύμφωνα με χθεσινό ρεπορτάζ της Κρατικής τηλεόρασης στο ιστορικο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης το 2015 ήταν ένας πρωθυπουργός σε αναμονή ,αφού μόλις ανέβηκε στην εξουσία ο ΣΥΡΙΖΑ ορίσθηκε κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας,τον Φλεβάρη του 2015.
Εβαλε φουλ τις μηχανές τότε για να πάρει την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας αφού δρομολογήθηκε εκλογή νέου προέδρου για το τέλος του έτους.
Με τον θόρυβο των κομματικών μηχανών στο φουλ ελάχιστοι πρόσεξαν ότι η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ μετείχε σε μια κοινοπραξία που σχετίζονταν άμεσα με το σιδηροδρομικό δίκτυο και το ιδιαίτερα το διαβόητο ΕΤCS και ότι η κοινοπραξία αυτή έβαλε ξαφνικά επίσης φουλ τις μηχανές για να βάλει…τάξη στα εγκλήματα που επικρατούσαν στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Είχε υπογραφεί μια τεράστιας σημασίας σύμβαση επι πρωθυπουργίας Κώστα Καραμανλή,πολιτικό που ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν είχε και σε μεγάλη εκτίμηση και είχε ελάχιστα πάρε-δώσε μαζί του.Κάτι σεν δυο ξένοι στο ίδιο κόμμα…
Αυτή η σύμβαση ήταν στα χέρια της κοινοπραξίας από το 2008 φυσικά.
Παραμονή πρωτοχρονιάς του 2022 είναι ημέρα που απέχει μόλις 58 ημέρες από το έγκλημα των Τεμπών.
Δεν είναι όμως όλοι χαλαροί…Κάποιοι ξαγρυπνούν ανήσυχοι…
Μεταξύ αυτών (των προφανώς λίγων)και η κοινοπραξία της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.Εφτασε στα χέρια μας ένα έγγραφό της με αυτήν ακριβώς την ημερομηνία.Και περιγράφει τα εγκλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο προφητεύοντας το μέγα έγκλημα που θα ακολουθούσε στα Τέμπη στις 28 Φεβρουαρίου 2023,δηλαδή 58 ημέρες μετά…
Το έγγραφο έχει εισαγωγή.
Και από αυτή την εισαγωγή προκύπτει ότι από το 2008 μέχρι το 2015,δηλαδή επι 7 χρόνια όλοι κοιμούνταν ήσυχοι.
Και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Κοινοπραξία,προφανώς από λεπτότητα,δεν ήθελε να χαλάσει τον ύπνο στο Κόμμα,στο οποίο υπηρετούσε και ο Κυριάκος Μητσοτάκης και μάλιστα ως υπουργός που μεταρρύθμιζε κάθε τι που δεν λειτουργούσε σωστά…
Ετσι απο αυτό το έγγραφο μαθαίνουμε ότι μόλις ήρθαν στην εξουσία τα…”γατάκια” του ΣΥΡΙΖΑ και η Νέα Δημοκρατία έβαλε στην κρίσιμη θέση μάχης ως κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο τον Κυριάκο Μητσοτάκη για να ταράξει τον ΣΥΡΙΖΑ στην Αντιπολίτευση η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Κοινοπραξία  έβαλε φουλ τις μηχανές της… νομιμότητας για “να ταράξει την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ” στη νομιμότητα και στην ανησυχία…
Από το έγγραφό της  με αριθμό πρωτοκόλου 157/ΣΠ/εγ/30/12/2022 πρός την ΕΡΓΑ ΟΣΕ προκύπτει ότι μπορεί μεν από το 2008 που υπογράφηκε η συμβαση για το ETCS μέχρι το 2015 να μην είχε κάνει στείλει επιστολές για τα “καυτά” θέματα που οδήγησαν στα εγκλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου,αλλά κάλιο αργά-παρά ποτέ!
Αλλωστε από το 2008 μέχρι το 2015 δεν είχαν περάσει και μεγάλο διάστημα.Ούτε μια…χούντα χρόνια δεν είχε περάσει…
Ομως αυτή …η χούντα χρόνια την έκανε αφενός να ξεκουραστεί,αφετέρου να συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να βάλει φουλ τις μηχανές για να προλάβει (και)το…έγκλημα των Τεμπών!
Στο διάστημα της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ έστειλε όχι μία ή δυο,αλλά επτά επιστολές και άλλες τρεις στα πρώτα δυο χρόνια της διακυβέρνησης Μητσοτάκη για τα θέματα της σύμβασης αυτής.
Ποια είναι τα θέματα;
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Κοινοπραξία με το έγγραφο που δημοσιεύουμε και προφανώς είναι η ενδεκάτη επιστολή της και 4η στην Κυβέρνηση Μητσοτάκη τους γράφει ότι το σιδηδρομικο δίκτυο λειτουργεί με απίστευτα εγκληματικό τρόπο,χωρίς τα απαραίτητα μηχανήματα και με άλλα που έχει λήξει η διάρκεια ζωής τους προ…πολλών ετών.
Το συμπέρασμα από την ανάγνωση του εγγράφου είναι πασιφανώς ότι έρχεται τραγωδία με εγκληματικές ευθύνες προσώπων για το “χάρβαλο” στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Το έγγραφο στάλθηκε στις 30-12-2022 και ζητά νέες προμήθειες μηχανημάτων,με αντικαταστάσεις των μη χρησιμοποιηθέντων επι…25 χρόνια!!!
Και αναφέρεται και σε μια σύμβαση που υπογράφηκε πάλι ΜΕΣΑ στις γιορτές,όταν όλοι λείπουν…Στις 19-22/12/2008!!!
Τότε φυσικά η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Κοινοπραξία δεν ήθελε να θεμελιώσει με αυτό το έγγραφο ποινικες ευθύνες (και) στην κυβέρνηση Μητσοτάκη για το έγκλημα των Τεμπών.Εκ του αποτελέσματος ,όμως τέτοιες ευθύνες κατά την νομική μας άποψη θεμελιώνονται!!!
Προφανώς και κάποιοι στο επιτελείο του Μαξίμου είχαν την ίδια νομική άποψη.
Διότι μόνο έτσι μπορούμε νε εξηγήσουμε την σπουδή,με την οποία έσπευσε η κυβέρνηση του Κυριάκου να τοποθετήσει συντονιστή ερευνών για το έγκλημα των Τεμπών τον υπουργό-γαμπρό της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ!!!
Χαρακτηριστική η περικοπή του εγγράφου της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ:
“…εχουν πλέον παρέλθει δεκαπέντε(15)και πλέον έτη από την υπογραφή της σύμβασης ενω έχουν παρέκθει δεκατέσσερα(14)και πλέον έτη από την παράδοση του εξοπλισμού στην ΕΡΓΟΣΕ,γεγονός που σημαίνει ότι ο εξοπλισμός έχει παραχθεί πριν από ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝδεκαπέντε(15)χρόνια.Τούτο έχει ως συνέπεια να παρατηρείται σταδιακά φυσική φθορά μέρους του εξοπλισμού και ειδικότερα των ραδιοφάρων (Balisses) που βρίσκονται εγκατετσημένοι(εξαιρουμένων αυτών του υποτμήματος Α3)στο έργο για περισσότερο από δώδεκα(12)χρόνια,χωρίς ωστόσο να ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΛΟΓΩ ΜΗ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ σηματοδότησης,των υφισταμένων καιρικών φαινομένων κλπ.Οι εν λόγω ραδιοφάροι χρήζουν πλέον αντικατάστασης προκειμένου να επιτυγχάνεται ορθή λειτουργία του συστήματος.
Αν η σύμβαση(ETCS) είχε εξελιχθεί ομαλά,όπως προβλεπόταν στα συμβατικά τεύχη ,μέχρι σήμερα θα είχε προ πολλού ολοκληρωθεί η εγκατάσταση και η θέση σε λειτουργία του συστήματος,η περίοδος συντήρησς εκ μέρους του αναδόχου και συνακόλουθα ΚΑΘΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ σύμφωνα με τη σύμβαση…”
 Το έγγραφο υπενθυμίζει στην ΕΡΓΟΣΕ στις 30 Δεκέμβρη του 2022 ότι η σύμβαση για το σύστημα αυτό,η μη καλή λειτουργία του οποίου οδήγησε στο έγκλημα των Τεμπών έπρεπε να λειτουργεί μέσα σε 30 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης και άρα το σιδηροδρομικό δίκτυο να είναι ασφαλές .
Η σύμβαση υπογράφηκε στις 5/9/2008 και έπρεπε να λειτουργεί στις 30 μαρτίου του 2010.Επίσης αναφέρει το έγγραφο ότι έπρεπε να ακολουθήσει συντήρηση του δικτύου για δυο χρόνια.Δηλαδή μέχρι τις 5/3/2012.
Δηλαδή έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί όσα προέβλεψε η συμβαση και να λειτουργούν άψογα στους 54 επόμενους της υπογραφής μήνες.
Το έγγραφο αφού τα τονίζει αυτά που παράγουν νομικές συνέπειες προσθέτει από ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ και ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΙΣ της ΕΡΓΟΣΕ,δηλαδή των ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ η σύμβαση ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΠΟΤΕ ως σήμερα και προβλέπεται με νέα παράταση να λειτουργήσει τη δεύτερη ημέρα των Χριστουγέννων του 2024…Οι αθεόφοβοι έβαλαν ακόμα και τέτοια ημερομηνία σε έγγραφο.Ποιός θα τους ελέγξει δεύτερη ημέρα Χριστουγέννων;Και μόνο οι ημερομηνίες μέσα στις γιορτές δείχνουν ακριβώς ότι θέλουν να αποφύγουν τον έλεγχο…
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το έγγραφο στάλθηκε στις 19 Δεκμεβρίου(!!!) του 2022 και αναφέρει ότι “…δεδομένου ότι ακόμα και ΣΗΜΕΡΑ 7 ημέρες προ της λήξης της (κατά παράταση)προθεσμίας εκτέλεσης του κυρίως αντικειμένου της σύμβασης(26/12/2022!!!)η ΕΡΓΟΣΕ αδυνατεί να μας παραδώσει ολοκληρωμένα και λειτουργικά συστήματα ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ στα υποτμήματα Α1,Α3 και Α5 αναμένεται και νέα παράταση του χρόνου ολοκλήρωσης της σύμβασης…”.
Γράφει δηλαδή το έγγραφο ότι 58 ημέρες προ του εγκλήματος στα Τέμπη το δίκτυο σηματοδότησης,που αποτέλεσε την αιτία του εγκλήματος ήταν εκτός λειτουργίας!!!
ΕΡΩΤΗΣΗ:Ποιός τα γράφει όλα αυτά για ληγμένα-άχρηστα μηχανήματα και εγκληματική καθυστέρηση στα απαραίτητα για την ασφάλεια έργα;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Η εταιρεία του ΠΕΘΕΡΟΥ του ΥΠΟΥΡΓΟΥ του Κυριάκου Μητσοτάκη.
Δηλαδή ουσιαστικά ο κ.Γεραπετρίτης που τότε ήταν υπουργός περνάει θηλιά ευθυνών στην επιβλέπουσα την λειτουργία της ΕΡΓΟΣΕ κυβέρνηση του Κυριάκου.
Μετά 58 ημέρες έγινε το δυστύχημα-έγκλημα.
Και αμέσως ο Κυριάκος Μητσοτάκης ορίζει συντονιστή για να ερευνήσει ποιοί ευθύνονται για το δυστύχημα έγκλημα τον Υπουργό-γαμπρό της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ!!!
Και εκείνος διορίζει με εισηγήσή του τον κ.Τερεζάκη για να κάνει κουμάντο.
Είναι ο κ.Τερεζάκης που βρίσκεται στο επίκεντρο των ερευνών για το ποιός,πότε,πως,γιατί και με ποιό δικαίωμα πήρε αντίγραφα (η τα κανονικά μήπως;) των συνομιλιών για το δυστύχημα-έγκλημα.
Μας λένε ότι αυτά τα αντίγραφα παρουσιάστηκαν πλαστογραφημένα σε φιλοκυβερνητικό ΜΜΕ για να καταδείξουν ότι φταίει για το έγκλημα μόνο ο Σταθμάρχης με ανθρώπινο λάθος,άρα δεν δικαιούται κανείς αποζημιώσεις από το Κράτος ως υπεύθυνο του δικτύου.
Το πόσο κρίσιμη είναι η σηματοδότηση προκύπτει από μια απίστευτη καταγγελία του συνδικαλιστή της ΕΡΓΟΣΕ κ.Γεννηδούνια,ο οποίος τρεις ημέρες προ του δυστυχήματος-εγκλήματος με ανάρτησή του κατήγγειλε ότι ο κ.Μητσοτάκης θα πήγαινε στη Θεσσαλονίκη να εγκαινιάσει ανύπαρκτο έργο σηματοδότησης!!!
Ακριβώς στα εγκλήματα γύρω από την σύμβαση σηματοδότησης ETCS αναφέρεται το έγγραφο-θηλιά της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ του πεθερού του συντονιστή ερευνών,υπουργού του Κυριάκου…Μπερδευτήκατε με τις …γενικές;Μα προφανές είναι ότι κάποιοι έχουν τώρα στόχο να “μπερδέψουν” την Δικαιοσύνη και να αποδώσει το έγκλημα-δυστύχημα σε ανθρώπινο λάθος…Και έτσι αποζημιώσεις-γιοκ…Το ίδιο ακριβώς δεν κάνουν και στο Μάτι;
ΥΓ Το δυστύχημα έγινε στο Δήμο Τεμπών.Υπάρχει μια φοβερή υπόθεση εκεί.Είναι αλήθεια ότι ο Δήμαρχος ακούγεται να λέει ότι με ενέργειες της πλευράς του τα οικονομικά κακουργήματα έγιναν πλημμελλήματα;
Αναφερόμαστε στην περιοχή της Λάρισας η οποία έχει Δικαιοσύνη.Και η Δικαιοσύνη της ελέγχεται από τον Αρειο Πάγο μετά την απίστευτη νομική ενέργεια υπερ της κυβέρνησης από μια εισαγγελέα…