Αρχική Ελλαδα
1718

ΓΙΑΝΝΗ ΝΤΑΣΚΑ

Πρόλογος: Είναι αδιανόητο να έχει η χώρα τόσους εισαγγελείς και τόσους αστυνομικούς,να χρυσοπληρώνει Επιτροπή Ανταγωνισμού και να μην έχει γίνει μια σύλληψη όχι μόνο για τον κάμπο,αλλά και για εκείνους τους μαυραγορίτες του λευκού κολλάρου που ληστεύουν τον κόσμο με εκτόξευση τιμών.Γιατί;μήπως επειδή η Επιτροπή Ανταγωνισμού επίσημα αναγνώρισε το φίμωμα των ΜΜΕ;

Αν θέλετε ένα παράδειγμα μαυραγοριτισμού μπείτε σε γνωστά σουπερ μάρκετ,σε βενζινάδικα και αν πέφτουν μακριά δείτε την εκπομπή της κρατικής ΕΡΤ στις 16/9,ώρα 10.20…

Iδού:

ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ

Κυρ (όποιε αρμόδιε ανά τη χώρα) Εισαγγελέα διαβάστε…

Η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου κ.Γεωργία Αδειλίνη ζήτησε να διαβάσετε και να ξυπνήσετε.Και να κάνετε το καθήκον σας!

(Αλήθεια χρειάζεται η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου για τα τοπικά εγκλήματα που έχουν τοπικούς αρμόδιους εισαγγελείς;)

Η ερμηνεία μας αυτή περί διαβάσματος και ξυπνήματος στηρίζεται στο γεγονός ότι η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγο,με έγγραφό της ζητεί να γίνει ο εξής έλεγχος:

Προς τους κκ. Εισαγγελείς Πρωτοδικών Βόλου, Καρδίτσας, Λάρισας και Τρικάλων

Ενόψει της βιβλικής καταστροφής της Θεσσαλίας από την επέλαση της κακοκαιρίας «Daniel», με ανυπολόγιστες επιπτώσεις στην οικονομία, στο περιβάλλον, στις υποδομές, στις περιουσίες κλπ, πρωτίστως δε με συνέπεια την απώλεια ανθρώπινων ζωών και ανεξαρτήτως της όποιας σχέσης του καιρικού αυτού φαινομένου με την κλιματική αλλαγή, που ωστόσο είναι πλέον από καιρό γνωστή σε όλους μας, παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες προς διακρίβωση τυχόν αυτεπαγγέλτως διωκομένων αξιοποίνων πράξεων, όπως της πλημμύρας (με ενδεχόμενο δόλο ή από αμέλεια), της ανθρωποκτονίας από αμέλεια δια παραλείψεως κατά συρροή, της παράβασης καθήκοντος, της απιστίας, της έκθεσης κλπ.

Στο πιο πάνω πλαίσιο, εκτός των άλλων, με βάση και τα συνημμένα δημοσιεύματα, θα πρέπει να διερευνηθεί, κατά λόγο τοπικής σας αρμοδιότητος:

1.Ποιά ακριβώς μέτρα έλαβαν, Περιφερειάρχης Θεσσαλίας, αρμόδιοι χωρικοί Αντιπεριφερειάρχες Μαγνησίας, Καρδίτσας, Τρικάλων και Λάρισας, θεματικός Αντιπεριφειάρχης κλιματικής κρίσης και πολιτικής προστασίας, Δήμαρχος Βόλου και αρμόδιοι Αντιδήμαρχοι, Δήμαρχος Καρδίτσας και αρμόδιοι Αντιδήμαρχοι, μετά την κακοκαιρία «Ιανός» το 2020, σε επίπεδο πρόληψης, ήτοι εκτέλεσης αντιπλημμυρικών έργων, αλλά και μετά την ακριβή πρόβλεψη της έκτασης του φαινομένου «Daniel» από την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία, προκειμένου να αποφευχθούν ή τουλάχιστον να μειωθούν οι επιπτώσεις του και, κυρίως, να προστατευθούν οι ζωές των συμπολιτών τους. Πριν δηλαδή το φαινόμενο, αλλά και κατά τη διάρκεια του φαινομένου, σε επίπεδο συντονισμού των αρμοδίων για την πολιτική προστασία υπηρεσιών τους.

2.Το ακριβές ύψος των διατεθέντων για αντιπλημμυρικά έργα ποσών από την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τους Δήμους Βόλου και Καρδίτσας, την τριετία 2020-2023, καθώς και τα διατεθέντα για άλλους σκοπούς ποσά, όπως π.χ. για έργα οδοποιίας και αθλητισμού ή για επικοινωνία.

3.Ποια αντιπλημμυρικά έργα έγιναν από την Περιφέρεια Θεσσαλίας σε όλους τους νομούς της Θεσσαλίας, καθώς και από τον Δήμαρχο Βόλου στο Δήμο του Βόλου, και από τον Δήμαρχο Καρδίτσας στο Δήμο Καρδίτσας, την τριετία 2020-2023, ποια δεν έγιναν και ποια δεν ολοκληρώθηκαν και για ποιους λόγους. Πόσο αποτελεσματικά ήταν τελικά τα έργα που έγιναν, καθώς επίσης και εάν οι αντίστοιχες μελέτες αυτών ελάμβαναν υπόψη κακοκαιρίες παρόμοιες με την «Daniel».

4. Αν η κατασκευή των ως άνω αντιπλημμυρικών έργων ήταν σύμφωνη με τους κανόνες της τέχνης και της επιστήμης, όπως για παράδειγμα η γέφυρα του χειμάρρου Ξηριά στον Αλμυρό Μαγνησίας, η οποία είχε πληγεί από τις πλημμύρες του «Ιανού» και ανακατασκευάσθηκε («αναβαθμίσθηκε» ή άλλως «αποκαταστάθηκε ή ενισχύθηκε») τέλη του 2022 με Άνοιξη του 2023, για να καταρρεύσει τελικά τμήμα της τον Σεπτέμβριο του 2023, ελέγχοντας σε αποφατική περίπτωση, πλέον των άλλων υπευθύνων και τους αναδόχους των συγκεκριμένων έργων.

5. Αν τα έργα που έγιναν από την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τους Δήμους Καρδίτσας και Βόλου μετά τον «Ιανό» ήταν ενταγμένα σε μια συνολική μελέτη που να συνδέει τα επιμέρους έργα προς το σκοπό της ολικής αντιμετώπισης του προβλήματος των πλημμυρών, ή αποσπασματικά, μικρής κλίμακας, και χωρίς έλεγχο.

6. Αν αληθεύουν οι καταγγελίες ότι η Περιφέρεια Θεσσαλίας ή ο Δήμος Καρδίτσας (ή από κοινού) προχώρησαν σε παρέμβαση στο φράγμα του ποταμού Καράμπαλη ή οπουδήποτε αλλού, προκειμένου να προστατεύσουν από την πλημμύρα τον Δήμο Καρδίτσας, αν και γνώριζαν ότι με τον τρόπο αυτό θα πλημμυρίσουν τα χωριά της περιοχής, τα οποία και δεν έσπευσαν προηγουμένως να εκκενώσουν ή ότι σκόπιμα και προκειμένου να μην πλημμυρίσει η πόλη δεν ενισχύθηκαν τα αναχώματα στο πιο πάνω ποτάμι μέσα στον κάμπο, ενώ ενισχύθηκαν τα αναχώματα προς την πλευρά της πόλης της Καρδίτσας, με αποτέλεσμα το ποτάμι να υπερχειλίσει εκεί και να ξεχυθούν τεράστιοι όγκοι νερού, οι οποίοι και πλημμύρισαν τα χωριά του κάμπου.

7. Αν λειτουργούσε στην πόλη του Βόλου το αντλιοστάσιο του Παλιού Λιμεναρχείου και οι δεξαμενές συλλογής & εκτόνωσης των όμβριων υδάτων στη Νεάπολη, και σε αποφατική περίπτωση αν αυτό συνετέλεσε στην ένταση της πλημμύρας.

8. Για ποιο λόγο δεν κατασκευάσθηκε κάποιο ειδικό υδραυλικό έργο, στη γέφυρα του ΟΣΕ της οδού Παπαδιαμάντη, στον χείμαρρο του Κραυσίδωνα, στην πόλη του Βόλου, και αν εξαιτίας της παράλειψης αυτής υπερχείλισε ο Κραυσίδωνας, με αποτέλεσμα την καταστροφή υποδομών και περιουσιών.

9. Για ποιους λόγους καθυστερεί η ολοκλήρωση του έργου του φράγματος του Ενιπέα στα Φάρσαλα, το οποίο εκτιμάται ότι θα θωρακίσει την περιοχή, με αποτέλεσμα τρία χρόνια μετά τον «Ιανό», όταν και είχε επικαιροποιηθεί η επισήμανση της κρισιμότητάς του, να βρίσκεται στη δεύτερη φάση δημοπράτησης της μελέτης.

10. Αν από τη χρηματοδότηση περίπου 12.500.000 ευρώ που έλαβε ο Δήμος Καρδίτσας για αποκατάσταση ζημιών και αντιπλημμυρικά έργα μετά τον Ιανό, το 60% διατέθηκε για έργα «βιτρίνας» και «αλλότριους σκοπούς» και μόνο τα υπόλοιπα χρήματα δόθηκαν για έργα που σχετίζονταν αποκλειστικά με τις επιπτώσεις του «Ιανού» ή την πρόληψη για ανάλογη απειλή στο μέλλον.

11. Αν οι ερευνώμενοι προχώρησαν στην κατασκευή έργων βιτρίνας και όχι αποκατάστασης των ζημιών του «Ιανού», σε έργα ασφαλτόστρωσης σε περιοχές που δεν είχαν πληγεί και σε εργολαβίες με τόσο υψηλές εκπτώσεις που εξαρχής προκαλούσαν αμφιβολίες για την ποιότητα και την επάρκεια των έργων, ερευνώντας στην περίπτωση αυτή και τους αναδόχους των σχετικών έργων.”

Υπάρχει πιο σαφής παραγγελία ελέγχου;

Υπάρχει πιο σαφής προσδιορισμός θεμάτων και αλυσσίδας προσώπων για έλεγχο που μπορεί να φτάσει και στους φυσικούς αυτουργούς και στους ηθικούς αν οι φυσικοί εκτέλεσαν εντολές και επιθυμίες πολιτικών προσώπων;

Υπάρχει πρωτοετής της Νομικής της …Μποτσουάνα που με αυτή την παραγγελία δεν θα έχει κάνει κάμποσες συλλήψεις στον κάμπο σε διάστημα 10-15 ημερών;

Υπάρχει πρωτοετής φοιτητής στην Ελλάδα που δεν πιστεύει ότι και αυτή η παραγγελία θα καταλήξει σε παραπομπή σε δίκη μερικών …τοπικής αυτοδιοίκησης μετά τόσα χρόνια όσα “απαιτήθηκαν” στη Μάνδρα και στο Μάτι και μετά πολλά χρόνια θα καταλήξουν όλοι αθώοι στο πλαίσιο της ομερτά;

(Στο Μάτι η κυβέρνηση Μητσοτάκη βεβαίωσε δια του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους τον Νοέμβριο του 2022 με έγγραφο του Πυροσβεστικού που έχουμε και έχετε ότι το κράτος είχε άψογα σχέδια το 2018 στο Μάτι και ευθύνονται σε ποσοστό 95%τα θύματα διότι δεν τα εφάρμοσαν!!!)

Υπάρχει πρωτοετής φοιτητής στην Ελλάδα που δεν πιστεύει ότι όλοι οι πολιτικοί της …γενικής πολιτικής που εγκρίνουν τα έργα και τα λεφτά και υποτίθεται ότι κάνουν αυτοψία(τέτοια μας είπε η ΕΡΤ ότι έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στον κάμπο προχθές)καλής λειτουργίας της κρατικής μηχανής στο τέλος θα απαλλαγούν διότι “το κράτος είχε άψογα σχέδια και δεν εφαρμόσθηκαν και φταίνε τα θύματα της καταστροφής”;

Υπάρχει πρωτοετής φοιτητής που θα πιστέψει ότι βούτηξαν το 60% των χρημάτων τοπικοί παράγοντες και οι πολιτικοί της …γενικής πολιτικής όχι μόνο δεν αναμίχθηκαν στη…βούτα,αλλά δεν κατάλαβαν και τίποτα παρότι απο την Καρδίτσα είναι και εκλέγεται και ο ως προχθές υπουργός Δικαιοσύνης και έμπιστος του πρωθυπουργού;

Ξαναδιαβάστε την σαφέστατη παραγγελία της Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου και κρατήστε την για να επιβεβαιώσετε μελλοντικά το βέβαιο κουκούλωμα απο άλλους των κακουργημάτων.

Η Ελλάδα έχει καταλήξει να είναι η πιο διεφθαρμένη κρατική μηχανή στην Ευρώπη με την “τέχνη” των καθυστερήσεων στην απονομή Δικαιοσύνης και δια των καθυστερήσεων να ξεχνιούνται τα εγκλήματα και να βγαίνουν απο το κάδρο τα “μεγάλα καπέλλα”.Υστερα τα “μεγάλα καπέλλα” βάζουν τις υπηρεσίες  π.χ. όπως το πυροσβεστικό Σώμα στο Μάτι να υπογράφει ένα έγγραφο ότι όλα έγιναν σωστά απο πλευράς πολιτείας και να απαλλαγούν στο τέλος και οι παρακάτω.

 

Π.χ. το σκάνδαλο της Φολί-Φολί στο οποίο είναι μπλεγμένοι πολιτικοί απο την εποχή των “ντιούτι φρι”

Στο σημερινό(15/9) πρωτοσέλιδό της η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ αναφέρεται στις σκανδαλώδεις καθυστερήσεις στο σκάνδαλο της Φολί-φολί και στις σκανδαλώδεις αλληλοκατηγορίες για την αιματηρή βιβλική καταστροφή στον κάμπο της Λάρισας…

Στην προηγούμενη έρευνά μας αναφερθήκαμε στα εγκλήματα του κάμπου και το έγγραφο της Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου μας δικαιώνει απόλυτα στη διάπραξη των εγκλημάτων.

Στο κουκούλωμα επιμένουμε και περιμένουμε γιατί μας κάνει εντύπωση ο …Πρετεντέρης.
Στο άρθρο του ΣΗΜΕΡΑ 15/9/23 γράφει ότι είναι απαραίτητος ο έλεγχος,αλλά έχει και μια φράση που μας προβληματίζει καθώς προαναγγέλει ουσιαστικά ότι έλεγχος ΔΕΝ θα γίνει.
Γράφει το εξής:
“Δεν ξέρω λοιπόν αν θα βγάλει κάτι αυτού του τύπου ο έλεγχος έστω και ΑΝ πραγματοποιηθεί δικαστικά”!..
Μα αφού τον διέταξε με συγκεκριμένο ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ πλαίσιο η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου υπάρχει μια στο δισεκατομμύριο περίπτωση να μη γίνει;
Ο Πρετεντέρης δεν είναι όποιος-όποιος.Είναι του ΔΟΛ κορυφαίος.Και τη γνώμη του τηνέχουν λάβει- λαμβάνουν υπόψη τους ΟΛΟΙ οι ως τωρα πρωθυπουργοί εκτός του Τσίπρα.ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ!
Δεδομένη είναι η ανησυχία των φυσικών και ηθικών αυτουργών τους οποίους αφορά ο ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ έλεγχος που διέταξε η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου.Και δεδομένο είναι να μη θέλουν να γίνει δικαστικά έλεγχος.
Στέλνει καθησυχαστικπά μηνύματα ο Πρετεντέρης σε κάποιους τέτοιους προεξοφλώντας σχεδόν ότι ΔΕΝ θα γίνει (αυτό σημαίνει ουσιαστικά το ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ) ο προαναγγελθείς έλεγχος;
Αυτή η σκέψη μας γίνεται βεβαιότητα από το γεγονός ότι τα συστημικά ΜΜΕ μεταξύ των οποίων και η ΕΡΤ αφιέρωσαν ελάχιστο χώρο και χρόνο να δημοσιεύσουν την παραγγελία ελέγχου της Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου.
Μάλιστα η ΕΡΤ δημοσίευσε μια σύντομη περίληψή της και αυτό μας δίνει τη βεβαιότητα ότι η Κυβέρνηση Μητσοτάκη ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ κανέναν απολύτως δικαστικό έλεγχο σε βάθος.Γιατί τρέμει τις ευθύνες δικών τους στελεχών,τα οποία με εξαίρεση τον Δήμαρχο Λαρισας(ΣΥΡΙΖΑ)κυβερνούν δεκαετίες και τον κάμπο της Θεσσαλίας…
Η προηγούμενη έρευνα μας επιβεβαιώνεται και στην δολοφονία του 36χρονου Αντώνη Καργιώτη πάνω στο ΚΡΑΤΙΚΟ πλοίο της ΑΤΤΙΚΑ,δηλαδή της ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ Πειραιώς.
Επιβεβαιώνεται η προσπάθεια για κουκούλωμα καθώς αποκαλύφθηκε διάλογος στον οποίο ο πλοίαρχος ζητεί να τους εξασφαλίσουν προστασία ΠΡΙΝ επιστρέψει στον Πειραιά και άρα να μην συλληφθεί.
Στην προηγούμενη έρευνα εντοπίσαμε ως κρίσιμη την μισή ώρα που ακινητοποίησε το πλοίο ανοιχτά στη θάλασσα και ζητούσαμε να ανοίξει τηλέφωνα κλπ να φανεί με ποιούς μιλούσαν και τι έλεγαν.
Τώρα αποκαλύπτεται ότι εκείνο το κρίσιμο μισάωρο περίμεναν ακίνητοι και δεν γύριζαν γιατί τηλεφωνούσαν να εξασφαλίσουν προστασία από τις συλλήψεις ,τις οποίες τελικά δεν απέφυγαν χάρη στην αντοχή μιας εισαγγελέως του Περαιά που επενέβη…
Γιατί να γίνουν όλα αυτά;Μόνο για την δολοφονία και για τον κίνδυνο να οδηγηθούν στη φυλακή οι φυσικοί αυτουργοί;
Οοοοχι!Κινδυνεύει πολύ η ΚΡΑΤΙΚΗ εταιρεία και στους κινδύνους ανοίγουν στόματα και σπάει η ομερτά.
Γράφει συγκεκριμένα ο γνωστός δμοσιογράφος και δικηγόρος Μηνάς Τσαμόπουλος στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ:

“…Από εξονυχιστικό έλεγχο του Λιμενικού και πιο συγκεκριμένα από πιστοποιημένους Επιθεωρητές ελέγχου ISM-International Safety Management Code θα περάσει η Blue Star Ferries του ομίλου Attica στον στόλο της οποίας ανήκει το Blue Horizon. Σύμφωνα με πληροφορίες την προσεχή Δευτέρα στελέχη του υπουργείου θα επισκεφθούν τα γραφεία της εταιρείας στην Καλλιθέα και θα κάνουν ελέγχους αφού το πιστοποιητικό λειτουργίας της εταιρείας, το λεγόμενο έγγραφο συμμόρφωσης- DOC-Document of Compliance, εκδίδεται από την αρμόδια Διεύθυνση του Υπουργείου.Ο έλεγχος αυτός θα διενεργηθεί ως έκτακτος-επιπρόσθετος για την εκ νέου θεώρηση πιστοποιητικού της εταιρείας μετά τα νέα δεδομένα που προέκυψαν και οδήγησαν στον θάνατο του 36χρονου Αντώνη Καργιώτη…”

Αν χαθεί λοιπόν ο έλεγχος πως θα κάνει παιχνίδια με την ΚΡΑΤΙΚΗ εταιρεία η (όποια)κυβέρνηση;Πως θα δούμε τον ταξιτζή της Ανδρου …ύπαρχο στο πλοίο και τελικά δολοφόνο του 36χρονου Αντώνη γιατί τον πέρασε για…Πακιστανό,του οποίου η ζωή δεν είχε καμία αξία;

Στην τηλεόραση ο δικηγόρος Σύψας είπε μεταξύ άλλων για το κουκούλωμα:

«Σας είχα πει πως στο βίντεο 5 άτομα κοιτάνε και κάποιοι από αυτούς δεν είναι κατηγορούμενοι. Θεωρώ πως πήγαν να κουκουλώσουν το όλο θέμα. Γι’ αυτό και το πλοίο έφυγε. Δεν υπάρχει καμία λογική εξήγηση να φύγει ένα πλοίο και να επιστρέψει μετά από 45 λεπτά, από εισαγγελική καταγγελία. Ο καπετάνιος έχει την ευθύνη όλων και είναι υποχρεωμένος να παρακολουθεί τις κάμερες. Από αυτό που έχω πληροφορηθεί σε ηχητικό ντοκουμέντο, του λέει ο ύπαρχος “μπλέξαμε”. Άρα γνώριζε».

«Υπάρχουν μάρτυρες που πήγαν να τον βρουν στη γέφυρα και δεν τους άνοιγε την πόρτα. Εγώ είμαι σίγουρος πως θα υπάρχει δίωξη και για τους λιμενικούς. Ούτε καν ενημέρωσαν ούτε πέταξαν ένα σωσίβιο. Τίποτα απολύτως. Πέντε άνθρωποι ήταν εκεί και προφανώς μετά από συνεννόηση, έφυγε το πλοίο. Εάν δεν υπήρχε το βίντεο θα υπήρχε μεγάλο πρόβλημα».

Γιατί να το κουκουλώσουν;

Τα εξηγεί χωρίς να το θέλει ο ίδιος ο καπετάνιος του πλοίου.Στη συνομιλία που είχε με το λιμενικό και τώρα αποκαλύφθηκε απο τον ΑΝΤΕΝΝΑ ακούγεται να λέει τα εξής:

«Μου έπεσε ένας επιβάτης στη θάλασσα, πήδηξε να μπει μέσα, δεν πρόλαβε, γλίστρησε και πνίγηκε. Μπλέξαμε, μπλέξαμε!»

Μέλος Πληρώματος: Ναι με ακούτε; Έπεσε ένας επιβάτηςστη θάλασσα, προσπαθούσε να ανέβει στον καταπέλτη. Νέος, νέος… Στον καταπέλτη μου είπαν τα παιδιά. Όταν ο καταπέλτης ήταν στην αποβάθρα εγώ είχα ξεκινήσει.

Πλοίαρχος: Από το Blue Horizon ο Πλοίαρχος είμαι. Ένας επιβάτης πήγε να πηδήξει. Γεια σας, θάλαμος επιχειρήσεων; Με ακούτε;

Μέλος Πληρώματος: Την ώρα που ήμασταν έτοιμοι να ξεκινήσουμε έρχεται ένας επιβάτης, προσπάθησε να μπει μέσα, γλίστρησε και έπεσε.

Πλοίαρχος: Πιάστηκε από τον καταπέλτη, δεν πάτησε μόνο έβαλε το πόδι του για να ανέβει αλλά γλίστρησε και ο καταπέλτης ήταν σηκωμένος. Την ώρα που είχαμε πάρει άδεια κανονικά για να ξεκινήσουμε, αμολήσαμε, σηκώσαμε τον καταπέλτη από το έδαφος ξαφνικά είδα έναν επιβάτη που προσπάθησε να μπει μέσα στο πλοίο και γλίστρησε. Είχε, δεν είχε εισιτήριο, δεν την ξέρω αυτή την λεπτομέρεια. Από την κάμερα τον είδα εγώ αλλά την ώρα που τον είδα είχαμε φύγει. Προσπάθησε να μπει στο βαπόρι που είχε ξεκινήσει και έπεσε στη θάλασσα. Παραπέρα δεν ξέρω την κατάστασή του γιατί

Ύπαρχος: Όχι τον βγάλανε. Πνιγμένο. Πεθαμένο.

Πλοίαρχος: Μου έπεσε ένας επιβάτης στη θάλασσα, πήδηξε να μπει μέσα, δεν πρόλαβε, γλίστρησε και πνίγηκε. Μπλέξαμε, μπλέξαμε!

Ερωτήματα για την καταστροφή στο θεσσαλικό κάμπο κατέθεσαν στη Βουλή και 30 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.Περιμένουμε να τα υποστηρίξουν και σε ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ αίθουσες και να μην γίνει μια “συναλλαγή” με το Μάτι…

Ποιό είναι το κίνητρο αυτών των εγκλημάτων και των κουκουλωμάτων τους;

Μα το οικονομικό!Λεφτά υπάρχουν…Αλλά για λίγους.Προκειμένου να τα δώσουν στους δικούς τους και οι άλλοι να περιμένουν ελεημοσύνη και να πουν και ευχαριστώ ΔΕΝ παίρνουν τα χρήματα απο τα ευρωπαϊκά ταμεία επι χρόνια.

Αυτό φαίνεται από το γεγονός  ότι,όπως έχει γραφεί δημόσια μέχρι τις 30.06.2023 από τα συνολικά 14 έργα που έχουν ενταχθεί στους πυλώνες «Πράσινη μετάβαση» και «Ιδιωτικές επενδύσεις και μετασχηματισμός της οικονομίας» συνολικού ποσού 187,63 εκατ. ευρώ έχουν εκταμιευθεί μόλις 938.000 ευρώ (μόλις το 0,49%), ενώ έχουν πιστωθεί (έχουν δηλαδή μεταφερθεί προς τις υπηρεσίες) μόλις 11,92 εκατ. ευρώ (μόλις το 6,35%)! Το εξοργιστικό είναι ότι ολόκληρο το ποσό που έχει εκταμιευθεί αφορά έργα συμβουλευτικής υποστήριξης (οι σύμβουλοι που λαμβάνουν χρήματα τα οποία θωρούνται «αέρας» και ως εκ τούτου μη μετρήσιμα). Για τα έργα ουσιαστικής προστασίας (προμήθεια εξοπλισμού, οχημάτων, αεροσκαφών, ψηφιακών συστημάτων διαχείρισης κ.λπ.) δεν έχουν καταγραφεί πληρωμές.Αφορούν ένα υπουργείο που συστάθηκε τον Σεπτέμβριο του 2021 και αφού είχε προηγηθεί το 2020 η κακοκαιρία Ιανός, που και τότε είχε πάλι πλημμυρίσει η Καρδίτσα και, βέβαια, αμέσως μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές του 2021 που κατέκαψαν τη βόρεια Εύβοια και την Αττική…